Tümleşik İletişim

Tümleşik İletişim

ALCATEL-LUCENT RAINBOW

Alcatel-Lucent Rainbow™ insanları ve sistemleri birbirine bağlayan, bulut tabanlı, kurumsal bir iletişim platformudur (CPaaS). Kurumsal çalışanlar ve onların bağlantıları için yenilikçi, entegre edilmiş, bulut tabanlı bir çalışma alanı yaratır.

Bu platform, bağlantıların yönetilmesine, kişinin durumunun öğrenilebilmesine, anlık mesajlaşma, sesli/görüntülü konuşma, ekran ve dosya paylaşımına olanak sağlar. Masaüstü bilgisayarlarda ve akıllı telefonlarda kullanılabilir.

Öne Çıkan Özellikler:

  • Kullanıcı verimliliği – Kişiler, sohbet, çağrı / video, dosya / ekran paylaşımı, mobilite ve sınırsız iletişim
  • IT uyumluluğu – Altyapı bağımsız, ortak rehber, mevcut PBX ile entegrasyon (Alcatel-Lucent Enterprise ve ALE olmayan PBX’ler)
  • Süreç optimizasyonu – İş süreçleri ve kurum içi uygulamaları entegre etme imkanı ve API’ler
  • Müşteri verimliliği – Müşterilerin uçtan uca kurumsal süreçlere entegrasyonu (BtoBtoC)

 

OPENTOUCH BUSINESS EDITION

OpenTouch, cep telefonları aracılığı ile tüm kurumsal telefon kullanıcıları için çeşitli  kolaylıklar sağlar:

  • Tek numara hizmeti: Kullanıcıların telefonuna bir çağrı geldiğinde hem ofis telefonu, hem de cep telefonu aynı anda çalar. Böylece çalışanlar hareket halindeyken önemli aramaları asla kaçırmazlar. Cep telefonlarından arama yaptıklarında veya cevapladıklarında hala ofis numaralarını kullanıyor olurlar.
  • Tümleşik Mesajlaşma: Harici bir hattan arayan kişi, aranan kişinin cevap vermemesi durumunda sesli mesaj bırakabilir. Numaranın sahibine bu sesli mesajı bildiren e-posta gönderilir. Gönderilen sesli mesaj akıllı telefon üzerinden dinlenebilir ve gerekli aksiyonların hızlı biçimde alınmasını sağlar.
  • Akıllı telefon için OpenTouch Conversation uygulaması: Çalışanlar akıllı telefonlarından rehberlerine veya şirket rehberine hızlı bir şekilde ulaşabilir, hangi çalışma arkadaşlarının meşgul veya uygun durumda olduğunu görebilirler. Bunun üzerine isterse o kişiyi arayabilir veya mesaj alışverişinde bulunabilirler.
  • Masa telefonu ve cep telefonu arasında kesintisiz aktarma: Bir çalışan, tek bir tıklamayla veya bir tuşla, herhangi bir zamanda, çağrıyı ek gizlilik için bir cep telefonuna veya daha iyi ses kalitesi için ofis telefonuna aktarabilir. Cep telefonu ve masa telefonunda bir NFC çipi ve bir sensör varsa, aktarım temassız gerçekleşebilir.
  • Durum bilgileri içeren kurumsal rehber: Çalışanlar, kimlerin çevrim içi, meşgul veya toplantıda olduğunu görebilir ve buna göre bağlantılarını aramayı veya anlık mesaj göndermeyi seçebilir.
  • Tek bir tıklamayla ekran veya belge paylaşımı: Çalışanlar kolaylıkla ekranlarını veya belgelerini paylaşabilir. Çalışma arkadaşları da değişiklikleri gerçek zamanlı olarak görebilirler.
  • Microsoft Office veya Google Gmail uygulamalarıyla entegrasyon: Bir telefon görüşmesi çoğu zaman uzun bir dizi e-posta alışverişinden daha hızlı ve daha etkilidir. Çalışanlar, bir çalışma arkadaşlarının çevrimiçi olup olmadığını görebilir ve buna göre kişiyi arayabilir veya bu kişiyle bir sohbet oturumu başlatabilirler.
  • Konferans Kontrolü: Konferansı düzenleyen kişi katılımcıları görebilir, kimin konuştuğunu tespit edebilir ve daha verimli toplantılar düzenleyebilmek için katılımcıların mikrofonlarını istediği zaman açıp kapatabilir.
  • Sanal veya otomatik operatör: Bu özellik, asıl operatöre yardımcı olarak veya tek başına kullanılabilir. İş saatlerinin dışında sesli karşılama yapılabilmesini sağlar. Çok sayıda çağrı yönetebilir ve arayan kişiyi doğru hizmete yönlendirebilir, böylece harici arayan için bekleme süresini azaltır ve çalışanlara nitelikli çağrılar aktarır.
  • Çağrı yönlendirme ve sesli komut istemi yönetimi için web arayüzü: Grafik arabirim kullanımı sayesinde yeni bir sesli rehber mesajı eklemek veya güncellemek için IT desteğine ihtiyaç duyulmaz.