Backoffice

Sistaş, Müşteri Deneyimi Platformu ile kurumların tamamını kapsayacak, müşteri odaklı, bir iletişim alt yapısı sunmayı hedeflemektedir.

Tek bir alt yapı ile çağrı merkezi, şube ve operasyon birimlerinin müşterilerle olan tüm etkileşimleri yönetilebilir hale gelmektedir.

Sistaş Müşteri Deneyimi Platformu öncelikli olarak, kurum genelinde müşteri deneyiminin izlenebilmesini sağlamaktadır. Çağrı merkezine ek olarak tüm kuruma dijital kanalların eklenmesine yardımcı olur. Bunların yanı sıra arayan müşteri, görüşmek istediği konu ile ilgili en uygun kişiye en hızlı biçimde ulaşabilmektedir.

Bu platformu kullanan firmaların sadece çağrı merkezinde değil, tüm firma genelinde cevapsız çağrıları kalmadığı gözlemlenmektedir. Firmalar, tüm kurum genelinde aynı müşteri deneyimini sunmayı başarmaktadır. Ayrıca, çağrılar daha doğru yönlendiği için çalışan verimliliğinin de artığı gözlemlenmektedir.