Omnichannel Müşteri Etkileşimi

Müşteri Deneyimi (CX) güçlü müşteri ilişkileri kurmak ve müşterilerinizin markanızı önermesi için birçok iletişim noktası, kanal ve etkileşim içeren yolculukları boyunca onlarla sürekli olarak, sorunsuzca ve birebir iletişim kurmakla ilgilidir. Müşteri deneyimi konusunu odaklarına almayan birçok şirket, tekliflerini farklılaştırma ve verimli bir şekilde rekabet etme konusunda zorluklarla karşılaşır. İdeal süreci sağlamak için şirketler; iletişim merkezleri, CRM ve pazarlama sistemlerinden gelen verileri analiz ederek müşteri deneyimi konusunda 360 derecelik bir bakışa sahip oluyorlar ve müşteri döngülerinde ve süreçlerinde müşterileriyle daha verimli bir şekilde iletişim kuruyorlar.

Başarılı müşteri deneyimi, şirketinizin birçok farklı alanı ile ilişki içerisindedir; buna müşteri hizmetleri ve desteği, satışlar, pazarlama ve BT, kısacası müşterilerinizle doğrudan veya dolaylı olarak iletişim kuran herkes dahildir. Sistaş, Müşteri Deneyimi Platformuyla en az çaba ve maliyetle her müşteriye ideal süreç ve deneyimi sunabilirsiniz.