Müşteri Deneyimi Ürünlerimiz

CampusOmnichannel Kampanya Yönetimi

 

Ulaşmak istediğiniz hedef kitleye/hedef müşteri grubuna en uygun zamanda ve en uygun iletişim kanalından ulaşmanıza yardımcı olur. Müşterilerinize hızlı ve doğru deneyimi yaşatırken kaynaklarınızı da verimli kullanmanızı sağlar.

SGDSistaş Genesys Desktop

 

Genesys kullanıcılarının ses, e-mail, chat, sosyal medya gibi tüm kanalları tek uygulama ile karşılamasını sağlayan omnichannel önyüzdür.

Esnek yapısı ile kurumsal yazılımlarınız ile kolayca entegre edilebilir. Görseli, kurumsal alışkanlıklara göre düzenlenebilir.

Sistas Genesys Call AnalyzerSistaş Genesys Call Analyzer

 

Genesys tabanlı çağrı merkezleri için müşteri temsilcisi veya çağrı bazlı raporlama alt yapısıdır. Her çağrıya ilişkin bilgileri veri tabanında saklar.

Tutulan veriler üzerinden raporlar alınabilir veya analizler yapılabilir. Bu analizler sonucu gün yüzüne çıkmamış olgular ve problemler tespit edilebilir. Çağrı Merkezlerinde eğilimleri takip ederek önlemler alınmasına ve iyileştirmeler yapılmasına yardımcı olur.

Call Me BackCall Me Back sistemi, arayanların kuyrukta beklemesine son veriyor.

 

Yoğun saatlerde kurumunuzu arayanların artık dakikalarca sırada beklemeleri gerekmeyecek. Call Me Back ile bu kişilere kuyruktaki sıralarını tutma ve sıraları geldiğinde geri aranma teklifi sunulabilir. Böylece servis seviyeniz de daima yüksek kalır.