Ses Kayıt ve Kalite Değerlendirme Ürünlerimiz

SVRSistas Voice Recorder

  • SVR (Sistaş Voice Recorder), Sistaş’ın geliştirdiği Ses ve Ekran kayıt çözümüdür.
  • Çağrı merkezi ve/veya kurumun telefon görüşmelerini kayıt altına almanızı sağlar. SVR’ın esnek ve yedekli yapısı ile firmanızın farklı birimlerinin veya tamamının ses ve ekran kayıtlarını yapabilirsiniz.
  • SVR ile telefon kullanıcısının çağrı sürecinde bilgisayarının ekran kaydı da alınabilmektedir.
  • Kaydedilen ses kayıtları arasında müşteri kimlik bilgileri, çağrı zamanı gibi farklı bilgiler ile çağrı ses kaydını arayabilirsiniz.
  • Sistemin sunduğu yazılım arayüzleri ile başka sistemlerden ses kayıtlarına da ulaşabilirsiniz.
  • Ses kaydı, bir kurumun farklı yerleşkelerinde isteğe ve teknik mimariye bağlı olarak merkezi veya yerel olarak yapılabilir. Ses kaydına CTI üzerinden elde edilen bilgiler de eklenir.
  • İstenir ise kullanıcı bilgisayarına kurulacak bir uygulama ile görüşme süresince ekran görüntüsü video olarak alınabilir.
  • İstenir ise yerel olarak toplanmış olan bilgiler, sıkıştırılarak merkezi bir yerde toplanabilir. İstenirse merkezde toplanan bilgi arşivlenebilir.
  • Alcatel-Lucent OXE
  • Alcatel-Lucent OXO
  • Genesys
  • SIP destekli diğer sistemler
  • Genesys
  • Alcatel-Lucent TSAPI
  • Mono ve Stereo ses kayıt
  • Kara liste ve beyaz liste
  • CTI’dan veri ekleme
  • Rol / yetki bazlı yönetim arayüzü
  • Web  kullanıcı arayüzü
  • Çoklu dil desteği
  • 1/15 oranında sıkıştırma
  • Farklı ses kayıt ve video kayıt sistemleri ile birlikte çalışma olanağı
  • REST ara yüzü üzerinden CTI verisi ile / URL ile arama

EVAKalite ve Değerlendirme Yönetimi Yazılımı

  • Çalışanlarınızın performanslarını ölçmenize yardımcı olur. Bir çalışanınızın müşteri ile olan görüşmesini dinlerken, belirlediğiniz kriterler ile o görüşmeyi değerlendirmenizi sağlar.
  • Çalışanlarınız kendileri için yapılan değerlendirmeleri görebilir.
  • SVR ile entegre edilmiştir ve diğer ses kayıt sistemleri ile de entegre edilebilir.
  • Değerlendirme formlarının ses dosyası bağlantısı zorunlu olmadığı için kişiler / ekipler için bir performans değerlendirme aracı olarak da kullanılabilir.
  • SVR Ses Kayıt Sisteminden değerlendirme başlatılabilir.
  • Oluşturulabilecek değerlendirme formu ve soru sayısında sınır yoktur.
  • Değerlendirilenler kendileri için yapılan değerlendirmelere ulaşabilirler ve itiraz edebilirler.
  • Değerlendirme sürecinde yer alan taraflara e-posta gönderebilirsiniz.
  • Kalite yöneticisi, takım lideri, müşteri temsilcisi rollerini verebilirsiniz.
  • Web tabanlıdır, mobil cihazlarda da kullanılabilir.
  • Web tarayıcı, işletim sistemi, veri tabanı bağımsız olarak çalışır.
  • Yedekli çalışabilir ve yatay büyüyebilir.