Ses Kayıt ve Kalite Değerlendirme Ürünlerimiz
SVRSistas Voice Recorder
- SVR (Sistaş Voice Recorder), Sistaş’ın geliştirdiği Ses ve Ekran kayıt çözümüdür.
- Çağrı merkezi ve/veya kurumun telefon görüşmelerini kayıt altına almanızı sağlar. SVR’ın esnek ve yedekli yapısı ile firmanızın farklı birimlerinin veya tamamının ses ve ekran kayıtlarını yapabilirsiniz.
- SVR ile telefon kullanıcısının çağrı sürecinde bilgisayarının ekran kaydı da alınabilmektedir.
- Kaydedilen ses kayıtları arasında müşteri kimlik bilgileri, çağrı zamanı gibi farklı bilgiler ile çağrı ses kaydını arayabilirsiniz.
- Sistemin sunduğu yazılım arayüzleri ile başka sistemlerden ses kayıtlarına da ulaşabilirsiniz.

- Ses kaydı, bir kurumun farklı yerleşkelerinde isteğe ve teknik mimariye bağlı olarak merkezi veya yerel olarak yapılabilir. Ses kaydına CTI üzerinden elde edilen bilgiler de eklenir.
- İstenir ise kullanıcı bilgisayarına kurulacak bir uygulama ile görüşme süresince ekran görüntüsü video olarak alınabilir.
- İstenir ise yerel olarak toplanmış olan bilgiler, sıkıştırılarak merkezi bir yerde toplanabilir. İstenirse merkezde toplanan bilgi arşivlenebilir.
- Alcatel-Lucent OXE
- Alcatel-Lucent OXO
- Genesys
- SIP destekli diğer sistemler
- Genesys
- Alcatel-Lucent TSAPI
- Mono ve Stereo ses kayıt
- Kara liste ve beyaz liste
- CTI’dan veri ekleme
- Rol / yetki bazlı yönetim arayüzü
- Web kullanıcı arayüzü
- Çoklu dil desteği
- 1/15 oranında sıkıştırma
- Farklı ses kayıt ve video kayıt sistemleri ile birlikte çalışma olanağı
- REST ara yüzü üzerinden CTI verisi ile / URL ile arama
EVAKalite ve Değerlendirme Yönetimi Yazılımı
- Çalışanlarınızın performanslarını ölçmenize yardımcı olur. Bir çalışanınızın müşteri ile olan görüşmesini dinlerken, belirlediğiniz kriterler ile o görüşmeyi değerlendirmenizi sağlar.
- Çalışanlarınız kendileri için yapılan değerlendirmeleri görebilir.
- SVR ile entegre edilmiştir ve diğer ses kayıt sistemleri ile de entegre edilebilir.
- Değerlendirme formlarının ses dosyası bağlantısı zorunlu olmadığı için kişiler / ekipler için bir performans değerlendirme aracı olarak da kullanılabilir.

- SVR Ses Kayıt Sisteminden değerlendirme başlatılabilir.
- Oluşturulabilecek değerlendirme formu ve soru sayısında sınır yoktur.
- Değerlendirilenler kendileri için yapılan değerlendirmelere ulaşabilirler ve itiraz edebilirler.
- Değerlendirme sürecinde yer alan taraflara e-posta gönderebilirsiniz.
- Kalite yöneticisi, takım lideri, müşteri temsilcisi rollerini verebilirsiniz.
- Web tabanlıdır, mobil cihazlarda da kullanılabilir.
- Web tarayıcı, işletim sistemi, veri tabanı bağımsız olarak çalışır.
- Yedekli çalışabilir ve yatay büyüyebilir.