IP Telefon Sistemleri

OmniPCX Enterprise orta, büyük ve çok büyük ölçekli şirketler için birinci sınıf iş telefonu özelliklerini sunan ve ihtiyaçlarınıza uygun merkezileştirilmiş veya merkezi olmayan IP telefon çözümleri sunan bir iletişim yazılımıdır.

Avantajları:

  • Farklı lokasyonlarda bulunan tüm personele kapsamlı bir telefon hizmeti seti sunarak iletişimi geliştirir, çalışan verimliliğini ve müşteri etkileşimini artırır.
  • OpenTouch™ çok partili, çoklu ortam ve çok cihazlı konuşma servisleriyle oluşturduğu güçlü entegrasyon sayesinde işbirliğini geliştirir.
  • Otel/turizm, sağlık, eğitim, ulaşım, enerji, finans ve bankacılık, müşteri hizmetleri, eyalet ve yerel yönetim alanlarındaki geniş uygulama ekosistemi ile operasyon verimliliğini, müşteri memnuniyetini, güvenilirliği ve güvenliği optimize eder.
  • Çok büyük küresel şirketler de dâhil olmak üzere yüz binlerce işletmede kullanılmakta olan güçlü telefon altyapısı sayesinde iş sürekliliğini arttırır.
  • Telekomünikasyon faturalarını; en düşük maliyetle yönlendirme, Geniş Alan Ağları üzerinden yerel VoIP ve merkezi off-net dijital ve SIP hatları ile düşürür.
  • İşletme maliyetlerini düşüren ve IT becerilerini artıran, merkezi ve sanallaştırılmış dağıtımlar sağlayan, yüksek ölçeklenebilir yazılımlar sayesinde toplam sahip olma maliyetini (TCO) düşürür.
  • Orta ve büyük ölçekli şirketler için geliştirilmiş, ileri seviye IT yatırımlarını, özel olarak ayrılmış üst düzey teknik kaynaklara ve personele ihtiyaç duymadan korur.

Özellikler:

Genel Özellikler

  • Masa telefonlarında, konferans telefonlarında, faks cihazlarında, kablosuz DECT veya WLAN el cihazlarında ve yazılım istemcilerinde mevcut olan dinamik vokal ve grafiksel rehber ile kullanımı kolay telefon deneyimi sağlar.
  • Sistemin parçası olan alan-dışı gezinme desteği (off-site mobility support), tek erişim numarasına, geri aramalara,  çağrı bazlı servislere olanak sağlar ve tüm mobil cihazlarda kullanılabilir.
  • Yerel iletişim merkezi uygulaması mevcuttur.
  • Windows, IOS ve Mac OS’da yerel VoIP yazılımı istemcileri bulunur.
  • Merkezi yönetilen medya ağ geçitleri: Sayısal veya IP bağlantılı kabinetler, analog, sayısal telefonlar ve trunklar için yüksek yoğunluklu bağlantı sağlar. Medya ağ geçitleri iş sürekliliği seçeneklerinin yanı sıra medya ve güvenlik servisleri de sağlar.
  • OpenTouch conversation ve HD video konferans gibi görsel ve mobil işbirliği yazılımları ve altyapısıyla güçlü entegrasyon sağlar.
  • Entegre izleme, yönlendirme, konum, bildirim ve otel/turizm endüstrisi API’lerini kullanan geniş bir uygulama ekosistemine açık ara yüzler mevcuttur.
  • Esnek cihaz ve trunk bağlantısı: IP, SIP, dijital ve analog portlar desteklenmektedir.
  • İletişim maliyeti kontrol seçenekleri arasında least-cost routing , voice free ride over IP veya off-net SIP merkezileştirme bulunmaktadır.
  • Sağlam ve güvenli telefon altyapısı; ses kalitesi ve yönlendirme kuralları uygulaması, entegre şifreleme özellikli yüksek performanslı bir güvenlik çözümü ve şube ofis iletişiminin felaketler sırasında dahi kesintisiz sürdürülmesini sağlayan çok katmanlı yedekleme sağlamaktadır.
  • Oldukça esnek mimari sayesinde merkezileştirilmiş, dağıtılmış veya hibrit ağlar sorunsuz bir dönüşüm ile merkezileştirilmiş IP ağlarına bağdaştırılır. Hem Alcatel-Lucent LAN/WLAN ağlarında, hem de diğer sağlayıcıların ağları üzerinde çalışır.
  • Kapsamlı merkezi yönetim ve SLA kontrol seçenekleri mevcuttur.

Güvenlik Modülü Özellikleri

  • İmzalı IP telefonu ve medya geçidi, yazılımı güvence altına alır.
  • Konfigürasyon dosyaları imzalıdır.
  • Güvenlik modülü, IP telefonu ve medya ağ geçidi arasında karşılıklı kimlik doğrulaması yapılır.
  • Sinyal ve medya şifreleme bulunur.
  • İletişim sunucusu ile yönetilir.
  • Coğrafi yedekleme desteği mevcuttur.
  • Quality of Service (QoS) ayarları ve ağ yapılandırmasından bağımsız çalışır.

Sesli Mesaj Hizmeti Özellikleri

  • Farklı koşullara (örneğin; aranan yerinde yok, meşgul sinyali, vb.) uygun olarak müşteri karşılama mesajları özelleştirilebilir.
  • Çok dilli sanal tuşlar ve sesli komut istemleri bulunur.
  • Kişiselleştirilmiş posta kutuları, ada göre arama ve çevrimiçi kayıt mevcuttur.
  • Tek numara hizmeti bulunur.
  • Otellerde check-in / out, uyandırma vb. işlemler için kullanılabilir.
  • Çok şubeli şirketler için merkezi çözüm sağlar.
  • Harici sesli mesajlaşma sistemleriyle birlikte çalışmak için VPIM standardını karşılar.
  • Yeni nesil tümleşik iletişim uygulamaları paketinin temelini oluşturur.

OpenTouch Mesaj Hizmeti Özellikleri

  • Ölçeklenebilirliği ve erişilebilirliği yüksektir.
  • Yazılım sanallaştırılabilir.
  • Birden çok zaman dilimi desteklenir.
  • Herhangi bir telefondan mesajlara erişilebilir.
  • Alcatel-Lucent 4028, 4038, 4068, 8028, 8038, 8068 ve 8082 IP telefon modellerinde sesli mesaj listesinin görüntülenebildiği bir ara yüz bulunur.
  • Herhangi bir IMAP E-posta istemcisinden sesli mesajlara erişilebilir.
  • Sesli mesaj alımında SMS ve/veya e-posta bildirimi yapılır.