CRM

Müşteri kazanmak, kaybetmekten daha zordur. Size, müşterilerinizle ilişkilerinizi yönetebilmeniz için bilgi toplamanız, kurumsal hafızanızı oluşturarak, hızlı ve doğru kararlar verebilmeniz için gerekli anahtar çözümü sunmaktayız.

Müşteri ilişkileri yönetiminde, müşterinizi tanımanız ve analiz etmenizde CRM çözümleri fayda sağlar. Gelecekteki tercihlerini öngörmenize, çeşitli çözüm senaryolarıyla danışmanlık vermenize, kişi veya firma odaklı farklı süreçler sunmanıza yardımcı olur.

Her büyüklükteki kuruluşun hizmet ve ürünleri için, her cihazdan erişilebilen satış gücü otomasyonu, saha satış, bayi yönetimi, pazarlama – kampanya yönetimi, sadakat yönetimi, çağrı merkezi masaüstü uygulaması, sosyal medya takibi ve satış sonrası müşteri hizmetleri gibi süreçlerinizi yürütebilirsiniz.

Firmamız, Microsoft Dynamics CRM ve Oracle Siebel yazılımlarının analiz, tasarım ve uyarlamasını yapmaktadır. Çözümlerimiz açık bir yapı ile tüm bilişim altyapısıyla uyum sağlayacak şekildedir. CRM sisteminin, santral ve çağrı merkezi sistemleri, e-posta ve SMS sunucuları, web ve chat kanalları ve diğer sistemlerinizle entegre / bir bütün olarak çalışması sağlanabilir. Müşterilerimiz sağlanan entegrasyonlarla ürünlerini tek bir merkezden yönetebilir ve gelişmiş raporlama yapısıyla hedef ve performans yönetimi yapabilir.

Referanslarımız içerisinde çağrı merkezleri, belediyeler, üniversiteler, hukuk büroları, faktoring şirketleri ile perakende ve hizmet sektörlerinden şirketler yer almaktadır.

Sunduğumuz çözümler:

  • Müşteri Hizmetleri: CALL CENTER entegrasyonlarıyla verimliliğiniz artırın ve müşteri memnuniyetinizin artması için, gelen talepleri tek bir çözüm ile yönetin.
  • Belediyecilik: Belediye hizmetleri iş akışlarını doğru kaynaklara atayarak ve doğru yöneterek hız kazanın ve memnuniyet düzeyini arttırın. Lokasyon sorunlarınızı ve ekip verimliliğinizi izleyin ve servis süreçlerinizi yönetin.
  • Kampanya Yönetimi: Akıllı listeler oluşturarak müşterilerinize hangi kanallardan ve hangi bilgileri aktaracağınıza siz karar verin, iletişimi hızlandırın. Kampanya aktivitelerini sonuçlarını analiz edin ve raporlamasını sağlayın.
  • Dava ve İcra Takip: Müşterilerinizin dava ve icra dosyalarını tek sistemde yönetin. Dosyalarınızı dijital ortamda saklayın ve avukatlarınıza sistem üzerinden tüm belgeleriyle yönlendirme yapın. Hızlı raporlama sayesinde zamandan kazanın, veriminizi artırın.
  • Tahsilat: Dinamik ödeme planlarını sizin yerinize oluşturalım ve hesaplamalarını yapalım, gelen ödemeleri sisteme aktararak gün sonu raporlamanızı sistemden alın.
  • Bayi ve Kanal Yönetimi: Ürün ve hizmetlerinizle ilgili kampanya içeriklerinizi iletebilir, satış ve sonrasındaki talepleri yönetebilirsiniz.
  • Anket: Anketlerinizi dinamik soru ve cevap modülü ile iletişim kanallarına yönlendirin, verilen cevapları puanlayarak geri dönüşler ile ürün ve hizmetlerinizi değerlendirin.