İşletmeler için kullanımı kolay
chatbot platformu
Özelleştirilmiş AI ile SİSTAŞ Chatbot’u dakikalar içinde kurun.
SİSTAŞ Chatbot‘u hangi platformlarda kullanabilirsiniz?
Web / Mobil
Facebook Messenger
Apple iMessage
Web sayfanız üzerinde:
Web sayfanıza kolaylıkla entegre edilebilen SİSTAŞ Chatbot ile sayfanızı ziyaret eden müşterileriniz sizinle doğrudan iletişime geçebilir. Örneğin, web sayfasının arama özelliğini kullanarak istedikleri yere ulaşmaları uzun sürecekken chatbot onlara bu bilgiyi doğrudan ulaştırabilir.
Anlık Mesajlaşma Uygulamalarında:
Günümüzde iletişimin ayrılmaz bir parçası haline gelen WhatsApp, iMessage ve Facebook Messenger gibi anlık mesajlaşma uygulamalarına Sistaş Chatbot entegre edilebilmektedir. Böylece müşterileriniz/kullanıcılarınız istedikleri anda ve istedikleri yerde size ulaşabilirler.
SİSTAŞ Chatbot‘un üstelenebileceği görevler
Satış Görevlisi
SİSTAŞ Chatbot, fatura oluşturma, ödeme ve ödeme durumunu izleme gibi bir dizi satış hizmeti sunar. Ayrıca doğrudan satışın yanı sıra, başarılı bir şekilde çapraz satış da yapabilir.
Talep Yaratma
SİSTAŞ Chatbot, potansiyel müşterileri toplar ve onları kazanmak için sadakat kartı veya indirimler gibi teklifler sunabilir. Ayrıca, müşterin bilgilerini toplayabilir ve randevu oluşturabilir.
Arayüz
SİSTAŞ Chatbot, müşterilerin isteklerine uygun API ile entegre olur. Müşteri yetkilendirmesi ve başka bir mobil veya web hizmetiyle entegrasyon sağlayabilir.
Pazarlama
SİSTAŞ Chatbot ürün tanıtımı, reklam görüntüleme veya fırsatlar sunma gibi süreçleri de otomatik hale getirir.
Yardımcı
Sistaş Chatbot, 7/24 müşteri desteği sağlar. Sık sorulan sorulara cevap vererek canlı agentların zamandan tasarruf etmesine yardımcı olur.
Bilgilendirici
Bot, farklı kaynaklardan gelen verileri bir mesaj halinde toplar ve müşteriyi servis değişiklikleriyle ilgili olarak bilgilendirir.